2018年11月17日土曜日

【ツネちゃんの、やってみよう!有休林を活用したツリートップアドベンチャー編④】



正直舐めてました、、高所恐怖症の私にはかなり厳しかったですが達成できたら満足感を得ました。
これは足場が不安定でなかなか難しかった、、、
平日の昼間の集客はインバウンドを!


I was licking it honestly, I felt satisfied if I could attain it although it was pretty hard for me of afraid of heights. This was difficult because the scaffold was unstable ,,, Weekday daytime attracting guests inbound!